niedziela, 17 lutego 2019

Audycja specjalna w Radiu Paranormalium

Zapraszam wszystkich do zapoznania się z audycją z moim udziałem w Radiu Paranormalium. Przedmiotem dyskusji była oczywiście moja niedawno wydana książka Gniazda UFO.



Od momentu kiedy ostatni raz gościłem w Debatach Ufologicznych Radia Paranormalium trochę upłynęło czasu. 16 lutego wraz Markiem Iveliosem udało się nam zgrać materiał na żywo. Miało być tylko 1,5 godziny, a wyszło prawie 3 godziny materiału, który teraz można odsłuchać archiwalnie. Dziękuję słuchaczom za ciekawe pytania. Było trochę pod ,,górkę” przez problemy techniczne z połączeniem, ale w końcu jakoś to się udało. Zapraszam do odsłuchu tego arcyciekawego wywiadu, gdzie udało nam się poruszyć sporo interesujących spraw powiązanych ze zjawiskiem agrosymboli.




Ci, którzy chcą zakupić książkę bezpośrednio u mnie, informuję, że koszt jednego egzemplarza to 47 złotych plus 11 złotych za list polecony z priorytetem. Proszę o złożenie zamówienia na mój mail dam.trela@gmail.com. W treści proszę podać adres do wysiłki. Przelew na konto poniżej 

DAMIAN TRELA Ul. Gombrowicza 5/6 
Bank Santander 59-220 Legnica


57109020660000000119396943

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz