poniedziałek, 22 października 2018

Gniazda UFO - wkrótce premiera

Jest mi niezmiennie przyjemnie poinformować Państwa, iż już niebawem ukaże się moja debiutancka książka ,,Gniazda UFO”. Owoc mojej wieloletniej pracy publicystyczno – dokumentacyjnej.


Sporo czasu upłynęło od momentu, kiedy postawiłem ostatnią kropkę w książce. Problem tkwił głównie usługach wydawniczych w Polsce. Przeszedłem długą drogę zanim zdecydowałem się na właściwą formę druku. Niektóre wydawnictwa albo oferowały druk książki za bardzo wygórowaną cenę, albo współpraca z innymi pozostawiała wiele do życzenie (Wyd. Ridero jest pod tym względem mistrzem jeśli chodzi o szanowanie klientów i stały kontakt z autorem). Mając na uwadze powyższe zdecydowałem się na usługę self – publishing. Będę drukował książkę po przez pewną drukarnie, która zamieści książkę w usłudze ,,druk na żądanie” w różnych popularnych księgarniach internetowych. Oprócz tego będę dystrybuował książkę we własnym zakresie po przez usługę Allegro.



Niestety koszty druku pojedynczego egzemplarza w usłudze druk na żądanie są dość sporę. Dlatego moja książka dostępna w takiej formie będzie dość droga. Zamierzam jednak sprzedawać książkę własną dystrybucją po zdecydowanie niższej cenie. Zainteresowani kupnem mojej książki będą mieli więc wybór. Książka ,,Gniazda UFO” będzie także dostępna w formie e – booka.




Jeśli wszystko przebiegnie po myśli, książka ukaże się jeszcze w tym roku w okolicach grudnia. Będzie więc świetnym pomysłem na prezent bożonarodzeniowym. Oczywiście zainteresowani będą mogli dowiedzieć się o dokładnej premierze mojej książki na moim blogu.

9 komentarzy:

  1. Gratulacje Damian! Takiej książki jeszcze w Polsce nie było. Jako, że dzięki Twojej uprzejmości miałem okazję zapoznać się z jej roboczą wersją, wiem że jest to bardzo wartościowa pozycja, będąca kompendium wiedzy o kręgach zbożowych nie tylko tych występujących na Świecie, ale i również w Polsce, co powinno się przełożyć się na zainteresowanie książką, a Czytelnicy na pewno nie będą czuć się zawiedzeni. Życzę powodzenia i szybkiego uporania się z wydaniem i drukiem książki :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za dobre słowo. Myślę że moja książka znajdzie swojego odbiorcę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Na 100 % Damian to tematyka dotychczas nigdy w Polsce nie poruszana, nie przypominam sobie, aby ktoś napisał w naszym kraju książkę o kręgach zbożowych i syntezie tego arcyciekawego zjawiska . Gratulację ;)

      Usuń
  3. super, czekam zatem na info kiedy bedzie mozna kupic :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Również czekam, z niecierpliwością

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Cena w usłudze druku na żądanie będzie wynosiła około 60 zł. Ebook 35 zł. Jeszcze nie podjąłem decyzji w jakiej kwocie będę ostatecznie sprzedawał przedpremierowy wersję drukowana ale będzie to cena w przedziale 45 a 50 zl

      Usuń
    2. Pytam, bom zainteresowany TYLKO I WYŁĄCZNIE papierowym wydaniem.

      Usuń