niedziela, 27 stycznia 2019

Wokół mistycyzmu i zagadki kręgów zbożowych

Niedawno miałem przyjemność gościć w studiu telewizji NTV, gdzie promowałem swoją książkę Gniazda UFO. Rozmowa z prowadzącym Januszem Zagórskim wypadła bardzo dobrze. Wywiązała się luźna rozmowa i nie obeszło się od wspominek starych dobrych czasów, kiedy razem spędzaliśmy wolny czas w Wylatowie, badając kręgi zbożowe i odwiedzając świadków niecodziennych zjawisk.


Miło było mi odświeżyć stare historie i jednocześnie zachęcić widzów do sięgnięcia po moją książkę. Polecam serdecznie wywiad, który można obejrzeć poniżej





Ci, którzy chcą zakupić książkę bezpośrednio u mnie, informuję, że koszt jednego egzemplarza to 47 złotych plus 11 złotych za list polecony z priorytetem. Proszę o złożenie zamówienia na mój mail dam.trela@gmail.com. W treści proszę podać adres do wysiłki. Przelew na konto poniżej 

DAMIAN TRELA Ul. Gombrowicza 5/6 
Bank Santander 59-220 Legnica


57109020660000000119396943

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz