środa, 28 czerwca 2017

Gniazda UFO - projekt wydania książki na portalu PolakPotrafi.pl - dołącz się i ty !

Na portalu PolakPotrafi.pl właśnie ruszyłem z projektem wydania swojej książki ,,Gniazda UFO”. Pragnę wszystkich zainteresowanych zachęcić do wsparcia jej wydania.


Książka jest owocem mojej wieloletniej pracy dokumentalnej i publicystycznej. Jest to pierwsza tego rodzaju praca, która ma szanse – dzięki oczywiści wsparcia finansowego ,,dobrej duszy” – ukazać się na polskim rynku wydawniczym nakładem Wyd. Witanet. Książka stanowi zapis dokumentalny manifestowania się tego fenomenu zarówno na terenie Polski, jak i obszarze Wielkiej Brytanii. Ujmuję problem zjawiska od strony folkloru, historii, dowodzi, że fenomen pojawiał się w znanej współcześnie postaci już od wieków, prezentuje ciekawą faktologię, zwracając uwagę na anomalny wymiar omawianego zjawiska. Wskazuje jednocześnie jego charakter kolektywny, tj. w jaki sposób oddziałuje on na ludzi i ludzką świadomość, jak poszerza ludzkie horyzonty i stanowi czasami wyznacznik swoistego kultu. Jest to więc ujęcie socjologiczne, opierające się na analizie symbolicznej agroznaków pojawiających się również na terenie Polski.

Jeśli uda mi się zebrać potrzebną sumę, planuję wydanie książki jeszcze w tym roku.

Osoba zainteresowana wsparciem mojej inicjatywy wydawniczej może zapoznać się z fragmentem mojej książki pod linkiem




Zachęcam gorąco do wsparcia mojego projektu !!!

Link do projektu na stronie PolakPotrafi.pl znajdziecie pod tym adresem:



W razie jakichkolwiek pytań proszę pisać do mnie na maila:

dam.trela@gmail.com

1 komentarz:

  1. Z przyjemnością dołączam się do akcji promowania zbiórki na Twoją książkę :)

    OdpowiedzUsuń