środa, 25 stycznia 2023

Nowa książka już w lutym

Dużymi krokami zbliża się wielka premiera. Już w lutym bieżącego roku ukaże się moja nowa książka – UFO i niewyjaśnione zjawiska Dolnego Śląska. 

 

W kwietniu 2021 roku miała premiera moja druga książka pt. Tajemnice Dolnego Śląska. UFO i niewyjaśnione zjawiska, będąca moją pierwszą publikacją poświęconą regionalnemu ujęciu zebranego na przestrzeni wielu lat materiału faktologicznego nt. zjawisk UFO na terenie Dolnego Śląska. Monumentalne opracowanie spotkało się z bardzo ciepłym przyjęciem ze strony czytelników. Podczas premiery tej książki sygnalizowałem, że zebrany przeze mnie materiał dokumentalny nie wyczerpuje wszystkich spraw, które zostały ujęte w Tajemnicach Dolnego Śląska. Wiele z nich było w fazie dokumentacji i nie nadawało się do publikacji. Były plany na publikacje w niedalekiej przyszłości uzupełniającego drugiego wydania książki. Nowe okoliczności (nawiązana współpraca z Wyd. Illuminatii) i zebrany nowy materiał, dał podstawy do napisania drugiej części Tajemnic Dolnego Śląska.

           

Mam ogromną przyjemność poinformować moich czytelników, że już pod koniec lutego br. ukaże się nakładem Wyd. Illuminati, należącego do grupy partnerskiej Wyd. Kobiecego, książka pt. UFO i niewyjaśnione zjawiska Dolnego Śląska. Licząca sobie około 300 stron publikacja kontynuuje i zamyka wątek opisanych wielu spraw z poprzedniej książki, m.in. zdarzenie z Kopańca, serię spotkań z UFO wałbrzyszanina, Ryszarda Finstera, nowe fakty na temat legendarnej już katastrofy UFO w Czernicy. W książce nie zabrakło nowych i bardzo mocnych pod względem ufologicznym treści. Poruszam w niej m.in. zupełnie nieznaną historię ze Stronia Śląskiego (okoliczności mojego pełnego wielu zaskakujących zwrotów dochodzenia), incydentu w Nowym Gierałcie oraz Nowej Wsi Legnickiej. Sporo nowych informacji i pięknie wykonanych ilustracji Michała Nabzdyka, który w poprzedniej mojej książce debiutował prezentując swój wszechstronny kunszt grafika. Będzie to prawdziwa gratka, zarówno dla koneserów polskiej ufologii, jak i osób, które dopiero rozpoczynają swoje pasję z tematyką nieznanego. Pozostaje mi serdecznie zaprosić Państwa po sięgniecie po tą wyjątkową i nietuzinkową literaturę.




            

Obecnie Tania książka.pl, jako główny dystrybutor, w imieniu Wyd. Illuminatii, prowadzi przedsprzedaż książki. I tutaj podaje link, gdzie można kliknąć w ofertę i zamówić książkę już teraz. Przewidywana premiera zaplanowana jest orientacyjnie na 21 lutego. Więcej informacji już wkrótce na blogu. Zapraszam do śledzenia strony mojego bloga.  


                                                Link do oferty przedsprzedażowej poniżej


                                        UFO I NIEWYJAŚNIONE ZJAWISKA DOLNEGO ŚLĄSKA

1 komentarz: