środa, 15 marca 2023

Najnowsza książka i pierwsze sygnały medialne

Ostatnie tygodnie po premierze najnowszej książki to seria kilku zajawek medialnych. Były mainstreamowe media regionalne, jak i internetowe Radio Paranormalium.

 

 

Książka UFO i niewyjaśnione zjawiska Dolnego Śląska pojawiła się na rynku wydawniczym 22 lutego i od tego czasu wciąż o niej głośno. Pod koniec lutego pojawiła się krótka wzmianka prasowa na portalu Gazety Wrocławskiej (materiał był też dostępny w edycji papierowej gazety), który dostępny jest pod tym linkiem. Gazeta Wrocławska

 

3 marca gościłem w programie Bibliotekarium i rozmawiałem na tematy, które złożyły się na całość mojej najnowszej książki z Markiem Żelkowskim.







 

Kolejne wystąpienie na falach Radia Paranormalium miało miejsce 6 marca z cyklu Debaty Ufologiczne. Wywiad prowadzony przez prowadzącego Piotra Cielebiasia, który notabene napisał do książki ,,UFO i niewyjaśnione zjawiska Dolnego Śląska” piękną przedmowę. 




 

 

Serdecznie zapraszam do odsłuchania podcastów oraz sięgnięcia po moje najnowsze wydanie. Zainteresowanych nabyciem książki odsyłam do kontaktu ze mną na mail: 

 

dam.trela@gmail.com



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz